Zwroty i reklamacje
14 dni na zwrot
Darmowy zwrot produktów
2 lata gwarancji
Postępowanie przy reklamacji i zwrocie produktu
Kupując w naszej firmie, masz pewność, że towar jest najwyżej jakości. Produkt możesz reklamować w okresie 2 lat od dnia przyjęcia zamówienia. W przypadku, kiedy produkt jest objęty innym okresem gwarancyjnym, informacja na ten temat jest umieszczona w karcie gwarancyjnej lub na potwierdzeniu dostawy. Tym zasadom podlega każdy zakupiony produkt, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.
W kilku krokach pokażemy Ci, jak szybko i skutecznie dokonać zwrotu towaru lub zgłosić reklamacje.
Jak reklamować?
Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: poczta@woodica.pl Wskaż powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia).
Przygotuj wszystkie niezbędne informacje. Zgłoszenie powinno zawierać:
numer zamówienia, którego dotyczy reklamowany produkt
powód, dla którego chcesz zareklamować lub zwrócić produkt
(uszkodzenie, wadliwe działanie, brakujące części, itd.)dokumentacje zdjęciową przedstawiającą produkt w całości oraz uszkodzenie.
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w naszym dziale reklamacji. Odpowiedź na zgłoszenie zostanie przesłana mailowo. Niezwłocznie na podany adres email wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia reklamacji lub skontaktujemy się telefonicznie.
Jak dokonać zwrotu produktów ?
Wiemy doskonale, że zwrot mebli związany jest w wieloma trudnościami. Nasza firma oferuje Klientom możliwość zwrotu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Warunki dotyczące odstąpienia od umowy:
1. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy należy przesłać mailowo na adres: poczta@woodica.pl
2. Należy przesłać do nas wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Formularz jest dostępny do pobrania z naszej strony internetowej: https://www.woodica.pl/Formularz_odstapienia_od_umowy_sprzedazy_towaru.pdf
3. Zwrot towaru nie generuje żadnych dodatkowych kosztów.
Zwracany towar odbierzemy własnym transportem firmowym. Koszty zwrotu i odbioru towaru są bezpłatne. Klient nie ponosi kosztów transportu związanych z odstąpieniem od umowy.
Termin odbioru zwrotu zamówienia
Dział obsługi klienta z wyprzedzeniem poinformuje Cię o planowanej dacie odbioru. Odbiór realizowany będzie w terminie 1 – 2 tygodnie od przyjęcia zgłoszenia w zależności od regionu Polski.
Kiedy mogę zwrócić produkt?
Na zwrot produktu masz 14 dni
Pamiętaj, że przysługuje Ci 14 - dniowe prawo zwrotu standardowego towaru bez podania przyczyny. Dodatkowo, przy zamówieniu mebli typowych, nie jest konieczna zaliczka. Dlatego kupując u nas nic nie ryzykujesz.
Oferowane produkty są towarem nowym, pierwszego gatunku, wolnym od wad. Na meble dębowe udzielamy 24-miesięcznej gwarancji dla klientów indywidualnych lub 12-miesięcznej dla klientów instytucjonalnych.
Zwrot środków wykonany zostanie po odbiorze towaru w terminie do 7 dni na wskazany rachunek bankowy.
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Konsumenta.