Nie masz produktów w koszyku.
- O nas
- Kolekcje
- Typy mebli
Krzesła
- Krzesła
- Krzesła tapicerowane
Łóżka i akcesoria
- Łóżka
- Szafki nocne, nakastliki
- Materace
- Stelaże do łóżek
- Meble dębowe
- Przestrzenie
- Inspiracje
- Promocje %
- Inne
- Kontakt
Obsługa Klienta
Sklep internetowy oraz biuro czynne
Telefon 1. : +48 537 437 200
Telefon 2. : +48 537 437 300
Adres e-mail: poczta@woodica.pl
Formularz kontaktowy: kliknij tutaj.
Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania:
pn. - pt.:8:00 - 18:00sob.:8:00 - 13:00
Salon Warszawa
otwarte
Aleja Krakowska 26, 05-090 Janki
(obok Parku Handlowego)Adres e-mail: janki@woodica.pl
Godziny otwarcia:
pn. - pt.:10:00 - 20:00sob.(ndz.handlowa):10:00 - 19:00Salon Kraków
otwarte
Krzywaczka 487,
32-442 Krzywaczka (pod Krakowem)Adres e-mail: krzywaczka@woodica.pl
Godziny otwarcia:
pn. - pt.:9:00 - 17:00sob.(ndz.handlowa):10:00 - 16:00
Salon Katowice
otwarte
al. Roździeńskiego 212A
40-315 KatowiceAdres e-mail: katowice@woodica.pl
Godziny otwarcia:
pn. - pt.:10:00 - 18:00sob.(ndz.handlowa):10:00 - 16:00Salon Cieszyn
otwarte
ul. Graniczna 79, 43-400 Cieszyn
(obok przejścia granicznego Boguszowice)Adres e-mail: cieszyn@woodica.pl
Godziny otwarcia:
pn. - pt.:9:00 - 17:00sob.:9:00 - 13:00
Salon Wrocław
otwarte
ul. Stawowa 33A, 55-080 Mokronos Dolny
(1. piętro / 5 km od Wrocławia)Adres e-mail: wroclaw@woodica.pl
Godziny otwarcia:
pn. - pt.:10:00 - 18:00sob.:10:00 - 18:00
Dane firmy
WOODICA
Made of Wood Group
Mateusz Surmiak
Świnna Poręba 210
34-106 Świnna PorębaNIP: PL552-159-42-17
REGON: 121142551Rachunek bankowy:
17 1020 1433 0000 1502 0091 1099
- Strona główna
- Regulamin dostawy produktów
Regulamin dostawy produktów
Dostawa
- 1.1. Sprzedający oferuje następujące sposoby odbioru i dostawy zakupionych produktów:
- a) odbiór osobisty w siedzibie firmy pod adresem 34-106 Świnna Poręba, Świnna Poręba 210,
- b) przesyłka kurierska,
- c) transport własny Sprzedającego.
- 1.2. Wszystkie produkty, które poprzez swoje właściwości oraz gabaryty mogłyby zostać uszkodzone podczas transportu za pomocą przesyłki kurierskiej i nie zostaną odebrane osobiście przez Kupującego, zostaną dostarczone do Kupującego przez Sprzedawcę własnym transportem.
- 1.3. W momencie odbioru zamówienia prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki powstałych w trakcie transportu prosimy o sporządzenie protokołu szkody.
- 1.4. Towary pozostają własnością Sprzedającego do momentu uregulowania przez Klienta całości należności.
Koszty dostawy
- 2.1. Każdy produkt w naszym sklepie charakteryzuje się indywidualnym kosztem dostawy.
- 2.2. Koszt dostawy danego produktu jest uzależniony od wagi produktu i jego gabarytów.
- 2.3. Koszt dostawy każdego produktu jest wyszczególniony w naszym sklepie na karcie produktu bezpośrednio nad przyciskiem "Dodaj do koszyka".
- 2.4. W przypadku zakupu kilku produktów, całkowite koszty dostawy są sumą kosztów dostawy poszczególnych produktów, jednak maksymalna kwota dostawy produktów w naszym sklepie jest podana poniżej i zależy od województwa do którego transport ma być zrealizowany.
MAKSYMALNA CENA TRANSPORTU
DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI MEBLI:
województwo dolnośląskie 799 zł
województwo kujawsko-pomorskie 999 zł
województwo lubelskie 899 zł
województwo lubuskie 899 zł
województwo łódzkie 799 zł
województwo małopolskie 399 zł
województwo mazowieckie 599 zł
województwo opolskie 499 zł
województwo podkarpackie 699 zł
województwo podlaskie 999 zł
województwo pomorskie 999 zł
województwo śląskie 499 zł
województwo świętokrzyskie 599 zł
województwo warmińsko-mazurskie 999 zł
województwo wielkopolskie 799 zł
województwo zachodniopomorskie 999 zł
Przy zamówieniu większej liczby mebli, suma kosztów transportu, nie przekroczy podanych powyżej maksymalnych cen transportu dla danego województwa.
Składanie i realizacja zamówień
- 3.1. Zamówienia są przyjmowane:
- a) przez stronę: www.woodica.pl poprzez aplikację „koszyk”, gdzie Kupujący podaje dane kontaktowe, wskazuje zamawiane towary i wybiera formę płatności,
- b) pod numerem telefonu: +48 537 437 200 lub +48 537 437 300,
- c) za pomocą e-mail pod adresem: poczta@woodica.pl.
- 3.2. W przypadku składania zamówienia poprzez aplikację „koszyk” Kupujący otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- 3.3. Zamówienia złożone przez telefon muszą zostać potwierdzone poprzez wysłanie wiadomości na wskazany adres e-mail.
- 3.4. W przypadku składania zamówienia za pomocą e-maila, po przesłaniu przez Kupującego informacji o zamówieniu Sprzedawca potwierdza poprzez wysłanie na wskazany w zamówieniu adres e-mail warunki sprzedaży wraz z przedstawieniem całkowitej wartości zamówienia zawierającej podatek od towarów i usług (VAT).
- 3.5. Jeżeli Kupujący nie odbierze zamówionych produktów we własnym zakresie i tym samym zdecyduje się na dostarczenie zakupionych produktów za pomocą transportu zorganizowanego przez Sprzedającego, wówczas przesłana przez Sprzedającego wycena będzie uwzględniała również koszty transportu.
- 3.6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po potwierdzeniu przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia,
- b) w przypadku zamówień płatnych przelewem, płatności elektronicznych – po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowych Sprzedającego.
- 3.7. Termin realizacji zamówienia jest określony w warunkach sprzedaży przygotowanych i przesłanych przez Sprzedającego do Kupującego. Termin ten jest liczony w dniach roboczych.
Termin realizacji zamówień, produktów oznaczonych opisem „dostępność od ręki” jest uwarunkowany wybranym przez Kupującego sposobem odbioru zamówionych produktów. W przypadku osobistego odbioru zamówienia z magazynu fabryki w Świnnej Porębie, koniecznym jest ustalenie dokładnego terminu odbioru, poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli Kupujący wybierze opcję usługi transportu, świadczoną przez Sprzedającego, termin dostawy zamówienia będzie zależny od zorganizowania transportu do wskazanego regionu. Wówczas, Kupujący jest informowany o dokładnym terminie dostawy z wyprzedzeniem. - 3.8. W przypadku towarów oznaczonych jako „promocja” bądź towarów oznaczonych jako „wyprzedaż” o kolejności realizacji zamówień decyduje kolejność wpłynięcia potwierdzonych zamówień na te towary. Ilość towarów w cenach promocyjnych czy w cenach z wyprzedaży jest ograniczona.
- 3.9. Jeżeli Sprzedający nie jest w stanie wyprodukować, przygotować do wysyłki i dostarczyć zamówione produkty w określonym w zamówieniu terminie, wówczas jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie klienta i uzgodnienia z nim nowego terminu. Jeżeli kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie terminu realizacji zamówienia, jest to podstawą do rozwiązania umowy.
- 3.10. Usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę w formie formularza zamówienia i konta są nieodpłatne.
Płatności
- 4.1. Kupujący może zapłacić za zamówiony towar:
- a) gotówką w siedzibie Sprzedającego – najpóźniej w momencie odbioru osobistego zamówienia,
- b) gotówką pracownikom Sprzedającego – w momencie dostawy,
- c) przelewem na poniższy rachunek bankowy Sprzedawcy:
- Bank PKO BP 17 1020 1433 0000 1502 0091 1099
- d) za pobraniem w momencie odbioru przesyłki od kuriera,
- e) za pomocą płatności elektronicznej i płatności kartą płatniczą serwisu PayU (szczegółowe informacje o serwisie na stronie internetowej pod adresem: http://www.payu.pl/) oraz PayPal (szczegółowe informacje o serwisie na stronie internetowej pod adresem: https://www.paypal.com/pl/home).
FACHOWI KONSULTANCI
Nasi konsultanci to profesjonalny zespół ludzi, którzy udzielą wyczerpujących informacji i pomogą dokonać właściwego wyboru.
DOSTAWA Z WNIESIENIEM
Nasza oferta obejmuje wniesienie mebli do mieszkania lub domu klienta oraz montaż mebli na miejscu.
SZYBKA WYSYŁKA
Nasze meble dostarczamy na miejsce własnym środkiem transportu, w krótkim czasie, z zachowaniem bezpieczeństwa przesyłek.
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI
Jedną z honorowanych form płatności za zakupione meble jest płatność przy odbiorze, która gwarantuje spokojną i bezpieczną transakcję.
Najczęściej zadawane pytania o Raty PayU
(kredyt konsumencki)
Nowość!
Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł.
Jak działają Raty PayU?
Kto udziela pożyczki ratalnej na zakupy?
Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później). Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym, zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim. PayU pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Sprzedający nie jest stroną umowy o pożyczkę.
Aktualna lista Organizacji Finansujących dostępna jest na:
https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/
Jaki jest koszt pożyczki?
Raty PayU - Pożyczka 0%
Przykład reprezentatywny dla PayU Rat 0%: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): oprocentowanie 0%, Całkowita kwota kredytu: 3276,00 zł całkowita kwota do zapłaty: 3276,00 zł, całkowity koszt kredytu: 0 zł, w tym: prowizja: 0 zł i odsetki: 0 zł, 20 miesięcznych rat w wynosi 163,80 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 21.10.2022 r. Umowa o kredyt zawierana jest na okres 20 miesięcy między kredytobiorcą a kredytodawcą tj. Alior Bank S.A. lub AS Inbank S.A. Oddział w Polsce, lub mBank S.A., lub Santander Consumer Bank S.A., lub Credit Agricole Bank Polska S.A., lub Smartney Sp. z o.o., pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu („PayU”) współpracuje z kredytodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. PayU została wpisana do rejestru pośredników kredytowych w zakresie kredytów konsumenckich, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem RPK006833. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. (pobierz).
Raty PayU – Pożyczka Standardowa
Przykład reprezentatywny dla PayU Rat w wariancie standardowym: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 30,12%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 2080,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 2392,78 zł, oprocentowanie stałe 20,00%, całkowity koszt kredytu 312,78 zł (w tym: prowizja 71,97 zł, odsetki 240,81 zł), 12 miesięcznych rat (w tym 11 równych rat w wysokości 199,40 zł, ostatnia rata wyrównująca: 199,38 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 18.10.2022 r. Umowa o kredyt zawierana jest na okres 12 miesięcy między kredytobiorcą a kredytodawcą tj. Alior Bank S.A. lub AS Inbank S.A. Oddział w Polsce, lub mBank S.A., lub Santander Consumer Bank S.A., lub Credit Agricole Bank Polska S.A. lub Smartney Sp. z o.o., pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu („PayU”) współpracuje z kredytodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. PayU została wpisana do rejestru pośredników kredytowych w zakresie kredytów konsumenckich, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem RPK006833. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Wyjątki
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS.
Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.
Ocena sklepu 5 na 5 gwiazdek.
Średnia ocena na podstawie 500 komentarzy klientów.
Regał loftowy dodał użytkownik Dominik dnia 03.11.2024 | Dębowa witryna dodał użytkownik Sławek dnia 02.11.2024 |
Szafka RTV w loftowym stylu dodał użytkownik Basia dnia 02.11.2024 | Krzesła dodał użytkownik Irek dnia 02.11.2024 |
Komplet mebli do sypialni dodał użytkownik Ilona dnia 31.10.2024 | Meble do sypialni dodał użytkownik Sara dnia 31.10.2024 |
Stół masyw dodał użytkownik Ola dnia 29.10.2024 | Stół Genewa dodał użytkownik Ania dnia 29.10.2024 |
- Made of Wood Group
- Świnna Poręba 210
- 34-106 Świnna Poręba
- Małopolska, Polska
- Godziny otwarcia
- poniedziałek - piątek: 8.oo - 16.oo
- sobota: 9.oo - 13.oo
Pomóż nam utrzymać Magento w dobrej kondycji - Zgłaszaj wszystkie błędy (wer. 1.9.1.0)
Copyright Woodica © 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona główna | Kolekcje | Promocje | Kontakt