Jesteśmy dla Ciebie ONLINE

Drodzy Klienci!
W czasie szerzącej się pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 oraz choroby Covid-19, chcielibyśmy poinformować Państwa, iż nasze zakłady produkcyjne, salony meblowe oraz sprzedaż online działają dla Państwa bez zmian. Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych informacji.




Podstawowe informacje


Wszystkie nasze sklepy stacjonarne są nadal otwarte i funkcjonują bez zmian.

Sprzedaż internetowa oraz produkcja i wysyłka mebli funkcjonują bez zmian
Zapraszamy do składania zamówień ONLINE oraz telefonicznie. Nasi konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania pod numerami telefonów
537 437 200 oraz 537 437 300.

DOSTAWA MEBLI realizowana jest na bieżąco z zachowaniem terminu dostawy
Posiadamy własną flotę samochodów dostawczych, dzięki czemu zapewniamy ciągłość oraz najwyższą jakość świadczonych usług.

Usługi MONTAŻU i WNIESIENIA wykonujemy bez zmian,
przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich możliwych środków ostrożności. Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo zarówno naszych pracowników, jak i naszych Klientów to dla nas wartości nadrzędne. Mniejsze meble (komody, szafki, krzesła) montowane są wcześniej w naszym zakładzie produkcyjnym. Duże meble (szafy, kredensy) również mogą zostać wcześniej zmontowane, po wcześniejszym uzgodnieniu oraz wykluczeniu braku możliwości ich wniesienia z uwagi na gabaryty. Wyłącznie łóżka, stoły oraz inne największe meble wymagają montażu na miejscu, w lokalu klienta.




Wprowadzamy usługę WOODICA to DOOR, sprawdź produkt przy odbiorze i zdecyduj
Zdajemy sobie sprawę, że większość z Państwa przed zakupem pragnie zobaczyć meble na własne oczy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz mając na uwadze pewność co do jakości naszych produktów wprowadzamy usługę WOODICA to DOOR wraz z dostawą. Innymi słowy, dopiero podczas dostawy zdecydują Państwo, czy produkt w 100% spełnia Państwa oczekiwania. Co więcej, w przypadku odmowy przyjęcia zamówionych mebli nie ponoszą Państwo żadnych kosztów.
Pragniemy również poinformować, iż w przypadku podjęcia decyzji o zakupie produktów usługa ta nie koliduje w żaden sposób z możliwością odstąpienia od umowy. W myśl odpowiednich przepisów, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży, w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru bez podania przyczyny. Dalsza procedura zwrotu towarów została szczegółowo opisana w Regulaminie sklepu. Usługa dotyczy mebli typowych dostępnych w magazynie producenta, nie dotyczy mebli nietypowych, wykonywanych na specjalne zamówienie klienta.

Bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników


Dezynfekcja – jako jedno z ważniejszych działań mających na celu ochronę naszych pracowników i Klientów. Dotyczy zarówno osób, jak i sprzętu.

Kierowcy wykonują dezynfekcję rąk po każdej pojedynczej dostawie towaru, stosują rękawiczki ochronne oraz maseczki ochronne.

Samochody oraz narzędzia montażystów również są dezynfekowane

Regularnie mierzymy temperaturę naszym pracownikom.

Nieustannie nadzorujemy i kreujemy działania mające na celu ochronę zdrowia naszych Klientów oraz pracowników.


Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo wprowadzamy szereg działań i procedur mających na celu całkowite wykluczenie możliwości zarażenia wirusem.

Liczmy również na Państwa pomoc. W związku z powyższym bezwzględnie należy nas poinformować jeżeli:
a) przebywają Państwo na obowiązkowej kwarantannie,
b) w ostatnim czasie przebywali Państwo za granicą lub mieli kontakt z osobą, która powróciła do kraju,
c) mieli Państwo kontakt z osobą zarażoną,
d) mają Państwo objawy choroby.
Wówczas dostawa mebli jest możliwa ale tylko pod drzwi, nie możemy w takim wypadku wykonać usługi montażu, czy wniesienia do mieszkania.

Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość, razem przetrwamy ten trudny czas. Wierzymy, że obecna sytuacja nie potrwa długo i już niebawem będziemy mogli Państwa gościć w naszych salonach meblowych.
Życzymy zdrowia!



Najczęściej zadawane pytania o Raty PayU
(kredyt konsumencki)

Nowość!

Teraz możesz wybrać nawet do 20 rat 0%.


Kiedy są dostępne Raty PayU?


Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł.


Jak działają Raty PayU?


Zapraszamy Cię do obejrzenia krótkiej animacji
KLIKNIJ TUTAJ.


Kto udziela pożyczki ratalnej na zakupy?


Podmiotem udzielającym pożyczki ratalnej na zakupy jest jeden z partnerów pożyczkowych PayU: Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym, zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim. PayU pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Sprzedający nie jest stroną umowy o pożyczkę.


Jaki jest koszt pożyczki?

Przykłady reprezentatywne dla pożyczek udzielanych w ramach Rat PayU:

Raty PayU - Pożyczka 0%


Umowa o Pożyczkę 0% zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO: 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 10 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 100 zł. Dla Pożyczki 0% dostępne są następujące okresy spłaty: 3, 5, 6, 10, 12, 15, 18 lub 20 miesięcznych rat. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego pożyczkobiorcy przez Partnera. Przyznanie Pożyczki 0% uzależnione jest od akceptacji przez Klienta ostatecznych warunków zaproponowanych przez Partnera. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Materiał ten nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny. Regulamin Pożyczki 0% w ramach Rat PayU (pobierz).

Raty PayU – Pożyczka Standardowa


Umowa o Pożyczkę Standardową w ramach Rat PayU zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1.257,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 17,52%, oprocentowanie zmienne 6,5%, całkowita kwota do zapłaty: 1.312,16 zł, całkowity koszt: 131,87 zł (w tym: prowizja: 76,72 zł, odsetki: 55,16 zł,), 15 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 87,48 zł. Warunki oferty wg stanu na 31.05.2020 r. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Pożyczki Standardowej uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego pożyczkobiorcy przez Partnera. Przyznanie Pożyczki Standardowej uzależnione jest od akceptacji przez Klienta ostatecznych warunków zaproponowanych przez Partnera PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Materiał ten nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny.


Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?


Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.
• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.
• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.


Wyjątki


Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.


Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?


Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS.

Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.
Promocja PayU Raty 0%

FACHOWI KONSULTANCI

Nasi konsultanci to profesjonalny zespół ludzi, którzy udzielą wyczerpujących informacji i pomogą dokonać właściwego wyboru...

DOSTAWA Z WNIESIENIEM

Nasza oferta obejmuje wniesienie mebli do mieszkania lub domu klienta oraz montaż mebli na miejscu...

SZYBKA WYSYŁKA

Nasze meble dostarczamy na miejsce własnym środkiem transportu, w krótkim czasie, z zachowaniem bezpieczeństwa przesyłek...

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

Jedną z honorowanych form płatności za zakupione meble jest płatność przy odbiorze, która gwarantuje spokojną i bezpieczną transakcję...



Płatności

PayU PayPal MasterCard Visa GeoTrus SSL Opineo - Słucham swoich klientów Opinie konsumenckie Google